Xforex Trading Review


Xtrade erbjuder det bästa inom CFD-handel och online-valutahandel Njut av Xtrade-investeringsportalen för att tillgodose dina investeringskrav på alla ledande marknader, sömlös plattformsaccess och avancerade handelsverktyg som hjälper dig att handla ditt bästa Oavsett vad du väljer CFD-handel eller online-valuta Handel Xtrade ger dig möjlighet att uppnå mer Alla rättigheter förbehållna Xtrade. Trading CFD innebär betydande risk för förlust Trading FX CFDs innebär en betydande risknivå och du kan förlora allt investerat kapital. Se till att du förstår riskerna. Den här webbplatsen använder cookies Genom att fortsätta att använda den här webbplatsen godkänner du vår användning av cookies Läs vår sekretesspolicy. Xforex användarrecensioner. Mycket besviken. Hej, Alla har en riktigt dålig erfarenhet av X Forex, hade en väldigt påträngande senior account manager ständigt frågar mig att handla med DAX och fråga mig att handla i 50 till 100 kontrakt har jag lett till en falsk känsla av säkerhet genom att få lov att göra 8500 på en eftermiddag med direkt tillsyn och vid någon tidpunkt hade jag nästan 28.000 i kontot och med hjälp av samma person lyckades förlora allt det några dagar senare. Hon vägrade att låta mig handla med små mängder som när du har en bra kapital är ganska säkert att vara i Jag är mycket besviken eftersom det är något som har potential att fungera men jag har en känsla av att XForex försöker mycket att hjälpa dig att förlora pengarna igen. Det finns också ett antal Systemglitches jag har stött på när jag försökte stänga en handel som gjorde bra pengar. Lätt att använda och förstå. Bada och motsäga råd och påträngande och manipulerande kontoansvariga. Stort kundservice. Jag har varit riktigt imponerad av XForex mot sin Kundservice Jag har många frågor som en ny näringsidkare och kund Så jag har varit väldigt glad. Kundservice tillgänglig 24 5 Kraftfulla diagram. Mycket komplicerat för att förstå platform. Seasoned Trader. One av de funktioner som jag föredrar när det gäller att handel online är möjligheten att vara flexibel och att kunna handla medan jag är på språng XForex tillhandahåller en mobilapp som har tillåtit mig att se mina öppna positioner och att öppna nya positioner medan jag är borta från min hemdator Det här är viktigt för mig eftersom marknaderna kan förändras inom några minuter. Jag har också fått ett telefonsamtal från mina tilldelade handelsexperter, som gav goda råd, men jag behövde inte det eftersom jag är en erfaren näringsidkare. för att vara säker, eftersom de bad mig om mer än ett ID, vilket är bra, jag är ganska säker än ledsen. Kundtjänsten var artig. Jag kommer att fortsätta att använda XForex tills jag hittar något bättre. Mobilapp, Tight Spreads, Bonuses, Easy Trading Platform. none som jag kan tänka på just nu. Jag rekommenderar xForex till vän. Jag gillar 200 1-hävstångseffekten, jag gillar handel med ett klick, jag gillar tjänsten 24 timmar om dygnet och jag gillar xForex.200 1 hävstångseffektiva bra diagram och analys Hjälpsam personal. Ingen CFDs Inga index. Hemsk upplevelse. Jag kommer definitivt att gå till en annan mäklare. Det var som att dra tänder som försökte bara komma igång med Xforex. De höll på att säga att mitt ID inte var acceptabelt och jag arbetar för en bank där jag granskar ids för att leva. Rådgivarna har inte bra människor Kompetensen alls och stödet är ännu värre. Webbplatsen var lätt att använda, allting var hemskt. Rådgivare, kundsupport, sprittor, kommissioner, rådgivningstillstånd och allt annat. Håll dig bra från dessa skurkar är de bedrägerier som de rånar Du av dina pengar öppnar ett konto med dem öppna positioner på deras råd, då de hade ett problem och med deras system och kalibrerat mitt konto berövar mig av 3.500 usd bad om ett formulär att klaga och skickades en när jag klagade att de inte störde , när jag nämner FSA i Storbritannien, stänger jag mitt konto riktiga skurkar har kontaktat SYSEC i Cprus och var tould jag var den enda. Ingenting men rubish plattform och lurande folk. Tradering med XForex. Jag började handla med XForex ab för ett år sedan har jag märkt en förändring i deras plattform och de olika finansiella marknaderna som de nu erbjuder. Innan de bara handlade Forex, men nu erbjuder de CFD och det är nu enkelt att bara handla på språng närhelst jag vill. De erbjuder levererad handel upp till 1 400 beroende på vilket instrument du handlar Efter att ha varit med dem i ungefär ett år kan jag se att de kommer att gå utöver att hjälpa mig med alla problem som jag kan ha deras kundservice är välkomnande och vänlig jag fortfarande Tar emot samtal från tid till annan från en av sina finansiella rådgivare som ger mig aktuell marknadsinformation och ger mig förslag Nu är det kvalitet kundservice. Mobile Trading, Trading med hävstång, CFDs, Friendly Client Services, Easy Trading Platform. Kan inte deponera via vissa finansiella institutioner, ingen PayPal. Experience det värsta. Jag är väldigt ny att handla, eftersom jag utforskade handelsplattform fick jag kontakt med Xforex. Jag kontaktades av försäljningsrepresentanten så snart jag loggade in, Vilket är bra. Men försäljningsrepresentanten var så påträngande och bad mig att sätta in pengar, vilket låter lite annorlunda men det värre är än att komma, jag blev missbrukad VIA-e-post. Jag kommer inte rekommendera Xforex till någon någonsin. Du omedelbart. Om du inte lägger in pengar som de så småningom kommer att ta det genom att spela med spridningen. Izabel Amaka. FX Empire - företaget, anställda, dotterbolag och intresseföretag är inte ansvariga eller ansvarar inte gemensamt eller separat för förlust eller skada som länk resulterar i beroende av informationen på denna webbplats. Uppgifterna på denna webbplats tillhandahålls inte nödvändigtvis i realtid eller är det nödvändigtvis korrekt. FX Empire kan få ersättning från de företag som finns på nätverket. Alla priser Häri tillhandahålls av marknadsaktörer och inte genom utbyten. Eftersom sådana priser kanske inte är korrekta och de kan skilja sig från det faktiska marknadspriset FX Empire bär inget ansvar för eventuella handelsförluster som du eventuellt skulle kunna uppstå som Länk resultatet av att använda några data inom FX Empire. Continue till Fxempire. Forex Market Watch - Undvik valutahandeln Bedrägerier och bedrägerier. Är du intresserad av valutahandlare och vill lära dig mer om forex bluff, råvara bedrägeri och andra investeringar bluff eller Bara intresserad av att läsa de spektakulära berättelserna Så är rätt plats för dig Läs om expertrådgivare, bedrägerier, valutahanterare, hanterade konton HYIP-bedrägerier, Ponzi-system och signalgeneratorströmmar Ett bra sätt att börja är vår omfattande artikel om olika typer av bedrägerier och vad man bör överväga för att förhindra valutakurser och råvarubedrägerier. Även kolla in är en ny brittisk baserad Forex trading-webbplats med inriktning på analyser och läromedel. De erbjuder bland annat en bra översikt över Forex Broker Regulators. ger en hel del utmärkta resurser i Forex Articles-sektionen, Learn Forex Beginner Course och de populära artiklarna till höger Vi har också sammanställt en lista över betrodda valutahandlare för dig att välja mellan. Vårt mål är att tillfredsställa alla valutahandelbehov. FeaturedMaker. Med nästan två decennier av handelsexpertise och 100 000 uppfyllda kunder i 160 länder världen över, erbjuder easyMarkets 300 marknader inklusive valutor, råvaror, metaller, vaniljalternativ och index på ett ställe utan jargong, komplicerade erbjudanden och förvirrande villkor. EasyMarkets erbjuder nu dealCancellation , ett handelsverktyg som låter dig avbryta förlorade affärer på 60 minuter.300 Tradable Instruments. Award Winning Platforms. dealCancellation trading tool. Low Fast Spreads. Global Presence.24 5 Dedicated Support. Established 2001.Exciting Promotions. Client Fund Safety. FREE Utbildning Support. easyMarkets, genom sina dotterbolag, är licensierad av Securities Exchange Commission Easy Forex Tradin g Ltd-CySEC, Licensnummer 079 07, som omfattar Europeiska unionen genom MiFID-direktivet och i Australien av ASIC Easy Forex Pty Ltd-AFS-licens nr 246566.easyMarkets har kontor i Limassol, Warszawa, Sydney och Shanghai och de granskas årligen av PriceWaterhouseCoopers Alla investeringar hålls i segregerade konton i internationella internationella banker easyMarkets upprätthåller tillräckligt med likvida kapital för att täcka alla kunders inlåning, eventuella fluktuationer i bolagets valutapositioner och utestående kostnader. FAQ-personer frågar. XForex Review. XForex är en detaljhandel förex mäklare som först öppnade sina dörrar på Cypern 2003 Det är under regleringen av Cysec och regleras även i Europa av FSA, i Australien, av Australian Securities and Investment Commission ASIC och är licensierad i många andra länder. XForex är en handelstjänst detaljhandel Mäklare och arbetar med 140 olika platser över hela världen och kontor i många av de stora finansiella centra världen över. Det finns två konton att välja mellan hos XForex Standardkontot kräver en insättning på minst 100 och en 1000 krävs för att finansiera Premium-kontot Båda konton erbjuder veckovisa och dagliga rapporter, marknadskommentarer och en ekonomisk händelsekalender. Hävstången på 1 400 tillhandahålls. Det finns inga provisionsavgifter för handelstransaktioner men fasta spreadar på 4-6 för standardkontot och 2-5 för premiumkonton tillämpas. Hållare av antingen kontoförmåner från en mängd olika funktioner, såsom ett urval av handelsverktyg, dagligen varje vecka och månadsvis analysrapporter, marknadskommentarer live uppdateringar och en fullständig ekonomisk händelsekalender Standard kontoinnehavare får online utbildning medan de med Premium-kontot har rätt till personlig instruktion. En extra funktion i dessa konton är att handlare kan övervaka allt i deras konto i realtid Detta inkluderar kontobalans, balansen i öppna positioner, tillgängliga marginal och exponering. Övervakning i realtid gör det möjligt för handlare t O har full kontroll över sin portfölj för att hantera det korrekt. Handelstyper. Handelsvillkoren varierar beroende på de olika XForex-handelstyperna och dessa villkor listas tydligt genom att klicka på fliken Handelstyp. Traders kan välja aktier CFDs, Index CFDs, Commodities CFDs, Forex och Bitcoins. Trading spreads är typiska från 3 till 30 pips Säkning är tillåten men näringsidkare kan inte köpa och sälja en handel i samma valutapar samtidigt. En av de intressanta funktionerna hos XForex är deras stop-loss-policy som innefattar flera olika order A Take Profit används för att sätta en exit när valutakursen går i en gynnsam riktning Om en näringsidkare tror att priset på ett valutapar kommer att stiga eller falla till en viss nivå men inte vet vad den ska göra efter det, Att placera en vinstorder kommer att stänga handeln när valutan når den positionen. En stoppförlustorder tillåter näringsidkare att sätta en utgångspunkt för en förlorad handel när de definierar sin risk och motverkar sin handel följaktligen och en begränsningsorder används för att öppna en position eller en exponering med en order att köpa eller sälja en symbol med en förutbestämd kurs. En begränsningsorder att skriva innebär att en näringsidkare vill köpa eller sälja till ett bättre pris än marknadsräntan. Det finns också en Stop Limit Order och If Done Order som används för att öppna en Limit Order eller Stop Order om marknaden når en viss position och ett specifikt köp eller försäljning görs. Om det uppstår, anger en If Done Order framtida gränser för Valutakursen efter eget val. Inlärningscentret hos XForex ger sina kunder flera forskningsverktyg för att hjälpa dem att lära sig hur man handlar lönsamt. Några av dessa handelsverktyg är inriktade på nybörjare, medan andra mer avancerade verktyg är tillgängliga för dem med tidigare handel erfarenhet Bland de tillgängliga verktygen är XForex Pro Trader s Guide till Forex Market som erbjuder handlare en serie lektioner för nya handlare som elementära koncept och vinnande taktik för Forex trading.14 video tutorials erbjuder handlare fördelaktig information om en mängd relevanta ämnen och det finns marknadsvarningar och dagliga marknadsrapporter som håller handlarna uppdaterade i marknadsförändringar. Övriga informationspaket erbjuds och en live Forex kalender ger information om de senaste ekonomiska händelserna, liksom kommande händelser Tekniska analysmarknadsuppdateringar ger daglig information om varje valuta och deras rörelser på marknaden, medan grundläggande analyser kan användas för att bestämma trender inom ett valutapar genom att fokusera på långsiktiga ekonomiska faktorer som påverkar olika länder. Det finns också en rad informativa bloggar som täcker ett brett spektrum av ämnen. Alla kontoinnehavare har rätt att delta i XForex-kampanjer och bonusar Vid den här XForex-översynen gavs xpoäng för varje instrument som handlas för minst 1000. Till exempel öppnar någon en position på EUR USD 100 000 värden kommer att få 100 XP-poäng vid stängning, eftersom varje 1000 handelsbelopp är w Orth 1 XPoint. Welcoming bonusar börjar vid 20 på en insättning på upp till 250 och upp till så hög som 60 på insättningar upp till 9,999 Över 10 000 bonusen anpassas av mäklaren. Förläggningar kan göras till XForex trading konton på bara två Sätt genom banköverföring och kreditkort Återköp initieras genom att fylla i ett online-återkallande formulär. Kundsupport. Kundsupport finns på flera olika språk. E-postsupport är också tillgängligt och handlare kan få tillgång till en representant vid Technical Remote Assistance som tillåter XForex-supportteamet Att ansluta till en näringsidörs dator via Internet och använda sitt tangentbord och mus för att felsöka eventuella problem som en näringsidkare kan uppleva. Telefonstöd till ett brittiskt nummer är också tillgängligt. Är en fast mäklare med en mängd utmärkta funktioner. Det erbjuder många valutapar med en fast fast spridning som gör denna mäklare till ett attraktivt val för handlare som söker stabila handelsmiljöer. Dessutom är möjligheten att handla smidda metaller också en stor fördel eftersom guldet Och silvermarknaderna har blivit ganska attraktiva under de senaste åren. Tight fixed spreads. Proprietary platform. Risk Disclaimer DailyForex kommer inte att hållas ansvarig för förlust eller skada som uppstår till följd av beroende av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analys, handel signaler och Forex mäklare recensioner Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller noggrann, och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda. Valutahandel på margin innebär hög risk och är inte Lämplig för alla investerare Eftersom en levererad produkt förluster kan överstiga inledande insättningar och kapitalet är i fara före deci att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och riskappetit Vi arbetar hårt för att erbjuda dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst vi Ta emot reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i våra rankningar och på denna sida Samtidigt som vi gör vårt yttersta för att säkerställa att alla våra data är uppdaterade uppmanar vi dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. Risk ansvarsfriskrivning DailyForex kommer inte att hållas ansvarig för förluster eller skador som uppstår till följd av informationen på denna webbplats, inklusive marknadsnyheter, analyser, handelssignaler och Forex brokerrecensioner. Uppgifterna på denna webbplats är inte nödvändigtvis realtid eller korrekta och analyser är författarens åsikter och representerar inte rekommendationerna från DailyForex eller dess anställda Valutahandling på marginal innebär hög risk och är ingen T lämplig för alla investerare Eftersom en levererad produkt förluster kan överstiga inledande insättningar och kapital är i riskfyllnad Innan du beslutar att handla Forex eller något annat finansiellt instrument bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Vi arbetar hårt för att Erbjuder dig värdefull information om alla de mäklare som vi granskar För att kunna erbjuda dig denna kostnadsfria tjänst mottar vi reklamavgifter från mäklare, inklusive några av de som listas i vår ranking och på denna sida. Vi gör vårt yttersta för att alla våra Uppgifterna är aktuella, vi uppmuntrar dig att verifiera vår information med mäklaren direkt. DailyForex All Rights Reserved 2006-2017.Xforex Reviews. XForex är en relativt välkänd Forex Broker, belägen i Brittiska Jungfruöarna. XForex lanserades av ett team av Forex-proffs för 5 år sedan, som har en lång historia på Forex marknaden, Därför förstår både Forex-sidan och kundsidan av trading. Trading with XForex Advantages. Trading med XForex erbjuder kunderna flera och fördelaktiga fördelar. XForex börjar med sin användarvänliga plattform sin nätbaserade plattform till en enkel och effektiv plats för placering Affärer XForex erbjuder en sällsynt funktion som många andra mäklare övervakar all din handelsaktivitet uppstår på en sida Detta ger kunden övergripande, vilket betyder att han inte lämnar huvudsidan för något syfte därför är hans uppmärksamhet enbart inriktad på hans affärer. Med 3 handel Zoner, begränsning av orderfunktioner och realtidssatser, XForex levererar exakt vad en avancerad näringsidkare eller till och med en nybörjare behöver. XForex t racing-plattformen är enkel men elegant, modern och pålitlig. XForex erbjuder hävstångseffekt på 400 1, med ett minsta insättningsbehov så lågt som 100. Hävstångseffekten indikerar en känsla av förståelse för marknadsrisker, eftersom ju högre hävstångseffekt desto mer riskerar ditt konto Betalningsprocessen är omedelbar när XForex arbetar med de stora kreditkortsföretagen, accepterar Visa, MasterCard och Diners. De är också mycket effektiva med banköverföringar och Western Union XForex-bonuserbjudanden är lite högre än andra Forex Brokers erbjuder att de erbjuder upp till 25, så att du kan få en lämplig bonus utan att känna dig kvar. Återkallandet är snabbt och effektivt, i överensstämmelse med lagstiftningslagen, vilket ger en smidig uttagningsprocess. Överraskande ger XForex exakt vad de lovar dygnet runt kundsupport. Deras representanter är utbildade proffs , genomgår en omfattande träningsläge, vilket garanterar en utmärkt nivå av kompetens och disciplin Plus är att deras team av proffs talar ett brett utbud av språk Kunder kan kontakta dem angående någon form av ämne Inlåning, uttag, marknadshändelser, frågor relaterade till deras konto och så vidare. XForex är en säker och pålitlig Forex Broker De håller en hög Säkerhetsnivå, garanterar näringsidkaren en säker handelsmiljö De följer upp dokumentationen och står i ständig kontakt med banker runt om i världen och garanterar en skyddande bubbla runt flödet av kundfonder. Inte efterlämnas, XForex erbjuder ett gratis paket med webbseminarier och workshops Dessa webbsidor täcker alla viktiga ämnen i Forex som teknisk analys, Non Farm Payrolls och så vidare. Deltagande är gratis för inte registrerade kunder såväl som befintliga kunder. En annan faktor med XForex är deras Online Educational Course. Denna kurs är Skrivet av proffs och innehåller videor om hur man handlar, hur man läser grafer och diagram och vad man ska göra under marknadsvolatiliteten Adde d plus med en handledning som den här är att du kan se den retroaktivt, så att du kan fortsätta att lära sig linjerna i Forex Market. XForex är en utmärkt Forex-mäklare som erbjuder ett brett utbud av fördelar och möjligheter för alla handlare. De har anpassade skräddarsydda själva för att passa alla sina kunder, så att varje kund kan nå sin maximala potential. De är övertygade och har etablerat ett välkänt namn för sig själva och ständigt vill förbättra sin service och övervaka utvecklingen på det tekniska området. De erbjuder attraktiva funktioner och möjligheter, samtidigt som klienten kan blomstra på egen hand.

Comments